CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 12, 2011

Speaking Sucks! -.-

Assalamualaikum. *Ta jawab dose. kalo jawab anda Islam! ;)

Pagi tadi aku test Speaking for MUET! but,yang sedih nya aku tergagap! sangat susah when aku na translate dalam English. rase demmmmmmm! haha! but,nasib baik dalam team aku ade jugak yg fluent English die oke~ ;) THNX for Nadia Lokman! ;) If kau ta de,ta tahu team kite macam mane. ;DD. Well,aku bebel tadi mmg sucks! sampai aku terkoar BM! macam *Like! HAHAH! sumpah kelakar!
InsyaALLAH,lepas nie Writing,Listening,Reading aku dapat buat. ;) Tarikhnya adalah pada 16 April 2011. Pukul 11am. macam tadi jugak aku speaking! Thnx for Mr Jega and Mr Leon! sebab tolong aku ngan team aku. walaupon ta banyak,tapi boleh lah~ *angkat bahu macam saya! ;D
Okela. insyaALLAH aku akan post lagi. tapi tgk time. ;) If ade mase aku bebel la kat sini.~ Pape pon,Take care! Have fun~ Peace Of Love! ^^V

0 comments: