CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 10, 2011

Haiyak! 11 April 2011


Salam bloggers! ^-*

*Good Afternoon to all examiner and all candidates! As we all know . . . . . . . . blablabla . .
Itula yang akan keluar biler keesokkan hari aku untuk menduduki Examination Speaking Of MUET pada pukul 11 am! memang berdebar2. SUMPAH! but apa yang aku leh buat. ialah cube bercakap ENGLISH. walaupon aku rase english aku ta sehebat Rowan Atkinson or somebody else. but i'll use my brain for speak english clearly. Ini untuk mase hadapan aku jugak. so,kene berusaha lebih sket. kan?

Actually,aku boleh speak english. but sometime broken.^^V Kadang kadang aku boleh paham ape yg orang tu bercakap. but sadly,aku kurang fasih dalam membalas balik what person talk. ;) Paham kan maksod? kalo ta paham,pahamkan je. ;P

Okela. sampai kat sini je kot. aku ta de idea bile na taip taip. kang aku bebel2,korang ta suke!. ;P
Pape pon,InsyaALLAH aku akan buat yang terbaik. ;) Have fun,Take care, Peace Of Love! ^^V

HaziqSahaja


0 comments: