CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 20, 2011

Grrrrr~

Assalamualaikum dan Selamat pagi. -.-

Actually,aku mengantuk. tapi aku takleh tido. so. ape yg aku buat nie just na update something je. ;) sebenarnya, kejap lagi aku ade PPL tok SKM! so, HAZIQ! pergi tidur! but, petang tadi aku da tido! sebab dua hari aku PPL. tadi just Theori, Interview! Kejap lagi aku kene wat amali plak! ADOI! Peer to Peer~ Korang tahu? *bagi sape sape yang amek SKM,maybe die tahu. Hope aku dapat buat dengan jayanya walaupon sebenarnya aku mengantuk~ tapi tak leh tidow! DAMN! and lagi satu : Serangan Nyamuk! aku pon pening bunyi nyamuk! padahal da pasang ubat nyamuk! but berbunyi lagi. siap bleh terbang2 depan laptop! besar besar kot! tangkap & goreng & buat kenduri! YES! :D

Okela guys, aku takleh tidow,that's why aku menaip~ so, doakan aku dapat buat Peer To Peer dengan jayanya! THNX! Peace Of Love! ^^V

Haziqsahaja@blogspot.com

0 comments: