CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 7, 2010

Get Busy!

Salam Bloggers,


Haha. Dipendekkan cerita. Sekarang aku da ade pangkat. Haha. Bukan Berlagak. Tapi tu lah yg nyata. Bukan bangga pon. Setakat jadi KETUA AJK FOTOGRAPHY. Haha. Bawah aku sape lagi. Bam aku lah. Thnx Bam.
Now. Macam macam benda aku na kene uat. Aduhai. Nak nak lagi nie hah sekarang ngah hot pasal na uat function kat KOLEJ aku. Macam macam functionla kene buat. Haha. Aku ngan Bam kene bertungkus lumus. tapi tu lah. aku takut yg benda lain aku ta buat. tu yg aku takut. tp ta pe kot. aku cubela. benda baik. haha.
tadi aku balik lambat pon. sebab ade perjumpaan all COURSE. bincang la pasal function nie. aduhai. aku da pening da. function fotography tu da lah tarikh perasmian. pening pening. balik terus aku buat draft gmbar competition. aku buat awal sket kot. senang nanti da ade bahan.
ape pon. gudluck yg terlibat semua. aku harap majlis nie berjalan dengan jayanya. amin. PEACE!~~

0 comments: